Alla inlägg den 13 december 2011

Av Desirée - 13 december 2011 20:48

Visst är det härligt att överraska någon som blir jätteglad. Det händer ju inte så ofta att man gör det. Det är ju egentligen något som man borde göra ofta. Man blir glad själv och visar andra att man bryr sig.

Det var exakt det jag och två andra vänner gjorde idag. Vi åkte till Väckelsång och tittade på luciatåget i kyrkan där våran kompis var med. Så efter framförandet letade vi upp henne och hon blev jätteglad över att se oss. Det var ju även längesen vi sågs. Vi blev kallade hennes "fanclub". Hon är väldigt duktig på att sjunga och det är nästan så att man får rysningar i hela kroppen av att lyssna på henne. 


Så denna dagen har varit bra. Jag har haft fullt upp att göra hela dagen. Jag hjäpte en "kollega" på praktiken, följde med en annan på ungdomsrådsmöte på gymnasieskolan här i Tingsryd, fick ganska mycket jobb klart på praktiken, överraskade en vän och fick även lite tid över att skriva i min blogg. 


Jag var inne på arbetsförmedlingens hemsida igår och letade efter jobb men hittade inget som passade mig. Det har inte kommit upp några nya lediga passande jobb sedan jag var inne sist i början av förra veckan. Det kan vara för att det närmar sig jul och ingen har tid. Det är ju mycket som ska göras nu innan nästa år tar en ny början. Men jag hoppas på att det är någon från de jobb jag redan sökt som hör av sig till mig. 


Nu ska jag surfa lite på nätet och kanske fortsätta läsa på min bok.


Ha det bra och jag hoppas ni får en bra dag imorgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt namn är Desirée och jag är en 18 årig tjej som tänkte testa på att blogga. Med så mycket tankar i mitt huvud och så vet jag inte hur jag ska skriva det med ord. Det blir en test i några veckor om det blir något resultat. Lite om mig själv då...

Följ min blogg!

Fluffig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Bloggar jag läser

Kategorier

Senaste inläggen

Rekommenderade sidor


Ovido - Quiz & Flashcards